Op de grens van 2008/2009 - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Op de grens van 2008/2009 - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Op de grens van 2008/2009

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

30 December 2008 | Thailand, Sukhothai

Hallo lieve sitevrienden,

Van ons het laatste bericht van dit jaar! Je knippert met je ogen en je bent zo weer in het nieuwe jaar belandt, alhoewel wij dit jaar 6 uur eerder zijn in 2009 dan jullie, hahaha!!
Ayuttaya was erg leuk, hebben er anderhalve dag rondgefietst, met de fietsen op de pont, wat natuurlijk een hele heisa is maar lachen is het wel!! Ook nog ergens gegeten waar de ratten over de vloer liepen, brrrr, maar het is weer eens wat anders dan rollade met de kerst en bij oma op de bank, nietwaar?
Overigens, hier zitten ze s'morgens al aan de noedels, bami, nasi kip en overige warme maaltijden, nou ons niet gezien hoor, wij houden het gewoon bij brood, maar apart is het wel.
Van Ayutthaya met de trein naar Sukhothai gegaan, een mooie rit van 3.5 uur maar dat is inclusief koffie en een warme maaltijd onderweg.
De waterkoker stond op het balkon van de trein, gewoon stekker in het stopcontact en dan is er koffie!! Net zoals thuis. Vreselijk leuk.
Vandaag naar een historisch park geweest met allemaal mooie Wats in het oude Sukhothai, dus Wat(s) s'morgens en Wat(s) s'middags!!
Wat begrijpen jullie niet??
Morgen met de bus naar Chiang Mai, 6 uur in de bus, maar we komen er wel!
Daar gaan we het oude jaar uit en het nieuwe jaar in. Heel bijzonder om hier oud en nieuw te vieren, zover van huis en jullie via de site toch zo dichtbij, fijn!!

Een hele goede jaarwisseling gewenst voor allemaal die we liefhebben.
Voor ons geen oliebollen, maar noodles, thom yamsoep, en Singhabier!! Veel!! Proost!!
We spreken jullie in het nieuwe jaar weer, liefs van Aad en Jan

• 30 December 2008 - 14:34

KA:

Lieve allebei, fijn dat jullie zo genieten!
    Heel goed uiteinde en natuurlijk een goed begin. Liefdevolle groet van Karin.

• 30 December 2008 - 17:38

Siemon, Anca, Sjoerd:

Geniet van de noodles (met poedersuiker?) en wees voorzichtig met het bier.
    Vanuit ver Harlingen wensen we jullie een fijne jaarwisseling en een fantastisch mooi en vooral GEZOND 2009 toe.We hopen dat we elkaar nu snel weer eens spreken.

• 30 December 2008 - 21:03

Ali Schokker:

Ik waan me zo weer in Azië als ik jullie verslag lees ! Maar nu even niet , want komen net bij Zoë vandaan. Ze groeit als kool, zit al ruim boven haar geboorte gewicht.
    We wensen jullie een hele goede jaarwisseling , al is het dan ook zonder oliebollen. Het heeft afgelopen nacht 10 graden gevroren. In Haaksbergen heeft alweer een marathon plaatsgevonden en vele ijsbanen zijn nu ook open. Ja ja dat wordt nog afzien als jullie terugkomen ( ha,ha).
    Daarom gewoon blijven genieten !!! De beste wensen alvast voor 2009.
    Groetjes Roel en Ali.

• 31 December 2008 - 15:47

Minke:

Op dit moment is het holland op z'n mooist: blauwe lucht-zon-wit van de vorst, overal vuurwerkgeknal+Rikus en Jan Marsman zijn weer in de weer met carbid! We missen echter de rotjes achter ons huis!!!!
    De winterwandeling was weer zeer geslaagd, prachtige omgeving en heerlijke stamppot.En dat prachtige weer!!
    We wensen jullie een mooie oud en nieuw, en nog veel genieten van de laatste weken! Veel liefs van Roel en Minke.

• 31 December 2008 - 16:32

Henk:

lieve schatten,

wat een genieten. zalig uiteinde !
    Jammer dat ik niet van jullie verhalen kan genieten, want ik wordt als ongewnste gast beschouwd. Nu zit ik bij Harry en Eva, waarvan jullie ook de hartelijke groeten moeten hebben.
    Ga vanavond dansen in austerlitz. Heel prettige jaarwisseling.C U henk

• 31 December 2008 - 17:22

De Tepasjes:

GELUCKIG NIEUWJAAR!!!

• 31 December 2008 - 18:18

Eva En Harry:

Als 2009, net zo'n succes wordt voor ons allen,als jullie reis en de winterwandeling dan mogen we de handen dicht knypen. Dan tekenen we ervoor. Lieve mensen, heel véél geluk en gezondheid toegewenst en dat we maar weer leuke dingen samen mogen doen in 't nieuwe jaar..:~)Een mooie voortzetting van jullie reis in 2009!