Op weg naar Chiang Mai - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Op weg naar Chiang Mai - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Op weg naar Chiang Mai

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

27 December 2008 | Thailand, Ayutthaya

Hallo lieve allemaal,

Vandaag aangekomen in Ayutthaya, met de bus vanuit Bangkok,taxichauffeurs willen je allemaal wel naar het busstation brengen maar allemaal te duur voor hier!
Wij hebben de taxi met de meter geregeld en dat voor een derde van de prijs! Nee, we laten ons niet te pakken nemen.
Ayutthaya is een leuke stad en zitten in een mooi hotel aan het water, hebben 2 fietsen gehuurd voor 1,5 dag voor de prijs van 1 euro per fiets!! Nou daar pompen ze bij ons de band nog niet voor op!!
Lachen hoor dat links fietsen en dan met al dat verkeer! Goed uitkijken dus, maar hier zijn de mensen niet agressief in het verkeer!!
Hebben in Bangkok nog een bedelaar heel blij gemaakt met een korte broek van Jan, die man deed de broek gelijk aan, heel mooi was dat.
Er zijn hier veel gasten die 1 of ander zielig verhaal ophangen dat ze bestolen zijn of zoiets en willen dan geld van je hebben, nou wij zoeken onze doelen zelf wel uit. Met ons gaat het helemaal goed en hebben veel gedaan in Bangkok maar hebben ook lekker kunnen luieren. Maandag gaan we met de trein naar Sukhoithai, en dan met oud en nieuw zijn we in Chiang Mai.
Nou jullie zijn weer helemaal bij gepraat, lieve groeten en dank voor alle lieve reacties, het doet ons goed! Aad en Jan

• 27 December 2008 - 18:26

Sjoerd:

hoe gaat het met jullie ik hoorde4 van mij ouders dat jullie ook een reis maken ik heb jullie verhalen gelezen
    heel mooi
    groetjes van sjoerd

• 28 December 2008 - 12:14

Annette:

........... en wij genieten nog steeds mee. Zijn nu aan het uitbuiken en bijkomen van de kerstdagen, beide dagen heel gezellig gehad. Super om te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben en dat het allemaal goed gaat. Nog zo'n twee weken genieten van dit avontuur, ik begin inmiddels al een beetje af te tellen, maar dat snap je vast wel. Heel veel lieve groeten van mij en de andere tepasjes.