Het jaar 2009 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Het jaar 2009 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Het jaar 2009

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

01 Januari 2009 | Thailand, Chiang Mai

Happy New Year en een mooi en gezond 2009 voor allemaal!!

Gisteren in Chiang Mai, vorig jaar dus, aangekomen. Het is hier heel anders dan bij ons in Nederland, iedereen werkt hier gewoon of het nu oud- of nieuwjaarsdag is. Na een busrit van 6 uur waren we in Chiang Mai. Mooi hotel, een hele leuke plaats met veel kraampjes, winkels en veel kunstnijverheid. Hier worden veel artikelen verkocht van bergvolkeren en alles met de hand gemaakt. Om 22.00 uur begon hier het vuurwerk tot ongeveer 0.30 uur, toen was het over, maar het knalde best met veel mooi siervuurwerk, nog even naar de discotheek geweest en daarna gaan slapen, want we waren al om half 6 s'morgens op gestaan, dus.....heel vermoeiend zo'n dag.
Vandaag allerlei leuke dingen bezocht en de oude stad met veel tempels.
Heerlijke massage gehad en we gaan even een beetje bijslapen, want morgen gaan we weer op tijd op pad, want er is hier nog zoveel te doen en te zien.
Voor degene die nog vrij zijn, veel plezier op de ijsbaan, degene die nog moeten werken, veel succes in het nieuwe jaar(haha).
Veel liefs van ons en dank voor alle reacties.
Zaterdag vliegen we naar Cambodja.
Aad en Jan.

• 01 Januari 2009 - 14:32

Inge En Bas:

Hallo Reizigers!

Vanuit een koud Groningen jullie natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2009! Dat het maar een goed en gelukkig jaar mag worden voor jullie.

Dikke kus van de ex-reizigers.

• 01 Januari 2009 - 16:26

Annette-Hans En Kids:

lieve Ada en Jan,een heel ge-luck-ig en gezellig 2009 voor jullie. Laat het een jaar worden waarin jullie met veel plezier kunnen terugblikken op deze fantastische reis! Nog een paar dagen rust en dan begint hier het 'gewone' leventje weer, nog even relaxen dus. Blijven jullie maar lekker genieten van jullie relaxte leventje!

• 01 Januari 2009 - 17:07

Anja De Roder:

haihai
    ook voor jullie een mooi en gezond 2009 gewenst.
    het lijkt alsof het al veel langer geleden is dat jullie weg zijn gegaan..wat een verhalen..ik heb ze allemaal bewaard in mijn mapje.veel groetjes en liefs van de schildermensjes en tot gauw. dikke pakkert Anja

• 01 Januari 2009 - 20:48

Tineke:

allereerst een geweldig nieuwjaar ik heb net op google earth gekeken en daar heb ik jullie zien lopen in de korte broek geweldig! ik volg jullie dus geen gekke dingen doen i will keep an eye on you .nee ik ben niet dronken hoor.groetjes en tot de volgende keer.

• 02 Januari 2009 - 08:37

Ali En Roel:

Wij wensen jullie een heel gelukkig en gezond 2009.
    Geniet ze !!!!!!