We zijn weer thuis!! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis!! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis!!

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

18 Januari 2009 | Nederland, Hengelo

Hallo, allemaal die ons gevolgd hebben!

Ja we zijn er weer, we zijn woensdagmorgen om half 6 in de ochtend geland op Schiphol, na een hele goede vlucht.
En wat was het koud hier, brrr!
Maar na veel slapen zijn we weer een beetje gelandt want het is wel heel erg wennen hier, allemaal zo anders.
Nu weer met beide beentjes op de grond proberen te komen en gewoon weer aan het werk.
Wij gaan nog nagenieten van al die mooie dingen die we gezien hebben, van al die leuke berichten van jullie en vooral van de foto's, in totaal 835 stuks.
Dit was het dan weer en tot ziens bij ons thuis.
Met groeten van Aad en Jan.

• 18 Januari 2009 - 14:07

Carolien:

Wanneer is de avond met de doppinda's;) loempia's, gefrituurde krekels, hagendissensoep, gebraden varkenshoofd en nog meer van die overheerlijke dingen;)

Ik heb er zin in mjma mjam:P

• 18 Januari 2009 - 14:15

Jan En Ada Soepenberg-Pieper:

Voor Carolien,

Die varkenskoppen schrappen we maar uit het menu,maar voor de gefrituurde krekels, hagendissensoep en de doppinda's van Sientje maken we snel een datum bekend. Mjam mjamie!