2009!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu 2009!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

2009!!!

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

02 Januari 2009 | Thailand, Chiang Mai

Hallo koud Nederland,

Heel erg bedankt voor alle leuke en lieve berichten die we van jullie hebben ontvangen, sommige zijn zo grappig, die denken dat ze ons hebben zien lopen,jaja, dankjewel zusje!!
Verder alles oke hier en morgen vliegen we naar een warm Cambodja tot later!!
Liefs Aad en Jan.

• 02 Januari 2009 - 16:59

Carolien:

Zoow luitjes. Hopelijk hebben jullie het winkeltje gevonden en hebben jullie nog wat moois gekocht:)
    Wens jullie voor morgen een hele goede reis en een nog beter 2009, met veel mooie reizen! Tot over een paar weken:)

Liefs en dikke x

• 02 Januari 2009 - 18:32

Nanny En Paul:

Een heel gelukkig 2009 gewenst en nog veel plezier daar!

• 03 Januari 2009 - 14:00

Joke En Bruce:

Hallo lieve Ada en Jan,

Vanuit een koud Duitsland wensen wij jullie een heel voorspoedig 2009.
    Heel veel drukte gehad met Kerst en Oud en Nieuw. Nu weer rustig.
    We wensen jullie nog hele fijne dagen
    Groeten en een dikke kus,

Joke

• 05 Januari 2009 - 10:28

Sia:

Hallowa, hier Krabbenbosweg 272! Ze wensen jullie een fantastisch 2009 toe vanuit een brrrrrrrrrrr koud Nederland met sneeuw op de boomtoppen en ijs op de vijver.
    Voor jullie is het, zo te lezen, al een geweldig jaar.
    Ed en ik proberen vanaf vandaag de economie in Nederland weer op een beter peil te brengen, maar we staan er wel erg alleen voor met al die globetrottende Flierefluiters.
    Tot gauw, maar eerst dus Combodia!
    (is er al een dia avond gepland met pelpinda's?)

• 07 Januari 2009 - 11:17

Carolien:

Tijd voor een nieuw berichtje zou ik zo willen zeggen namens jullie fans;)

Jullie zitten allang in Cambodja, en volgens mij als ik recente gegevens heb nu in Siem Reap? Daar zijn jullie vandaag aangekomen als het goed is;)

Al een beetje bijgekomen van alle nare beelden Phnom Penh?

Nou ik hoor wel weer van jullie!

Liefs caro