Strandvakantie - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Strandvakantie - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Strandvakantie

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

09 Januari 2009 | Thailand, Cha-am

Lieve allemaal,

Dank voor alle leuke berichten weer.
Gisteren gevlogen van Siem Reap naar Bangkok en met de taxi 2.5 uur naar een schitterend hotel gebracht in Cha-Am waar we de laatste 5 dagen gaan doorbrengen aan het strand. Warm warm warm hier! En wat zullen we het koud hebben in Nederland, brrrr!!! We zijn hier 25 km van Hua Hin en gaan daar morgen met de scooter naar toe!
Nou verder niet zoveel te melden, nog veel plezier in de sneeuw en we melden ons wel weer!!
Lieve groetjes van de Aziegangers!!
Jan en Aad.

• 09 Januari 2009 - 14:30

Inge&Bas:

Geniet van jullie laatste dagen in de warmte hier is het echt heel koud, wij zijn nog steeds niet gewend....
    Veel Liefs

• 09 Januari 2009 - 14:32

Carolien:

Have fun lieverds!

Nog even lekker relaxen en dan weer de kou in hier:)

Goed weekend en liefs

• 09 Januari 2009 - 16:56

Annette:

jullie liggen vast op een prachtig wit strand aan de blauwe zee, nou, dan moet je es naar Nederland reizen, ook alles wit (zelfs de bomen, dat hebben jullie niet hè?) en een stralend blauwe lucht! Wij liggen hier alleen niet in bikini, dat is het verschil...... De keus is aan jullie, toch begin ik met aftellen....

• 09 Januari 2009 - 16:57

Dezelfde Annette:

NOG 5.......

• 09 Januari 2009 - 17:16

Aalten:

Nou de laatste daagjes zijn aangebroken. Wordt niet te bruin he? want anders is het verschil wel erg groot met al die pierige gezichten hier. Het is schitterend de sneeuw vooral met de zon, en je gaat ook wel weer wennen aan de kou. Maar al met al mag het van mij ook wel weer voorjaar worden hoor!!!!
    Geniet ze nog! liefs Karin.

• 09 Januari 2009 - 17:33

Nanny:

Nou, koud is het hier zeker maar is ook wel gezellig en gezond. Vooral vandaag, lekkere zon en prachtige witte bomen, dus dat missen jullie allemaal, helaas....Nanny en Paul, dikke kus.

• 09 Januari 2009 - 20:44

Tineke:

jullie lekker in de zon ik met drie truien en een dikke onderbroek aan en nog heb ik het koud dus geniet er nog maar lekker van of je blijft gewoon nog een week tot het hier wat aangenamer is nog veel plezier en veel liefs

• 09 Januari 2009 - 22:49

Jolita:

o het klinkt heerlijk ,lekker warm in een luxe oord!!
    Wij gaan weer lekker schaatsen,gluhwein en warme chocolademelk....ook lekkerrrr.
    veel plezier nog die laatste dagen!!! heel veel kusjes van ons allemaal.