12 januari De bijna laatste dag! - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu 12 januari De bijna laatste dag! - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

12 januari De bijna laatste dag!

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

12 Januari 2009 | Thailand, Cha-am

De bijna laatste dag van onze grote reis door Azie.
We komen morgenavond weer jullie kant op om al die kou te omarmen! Dus nog een allerlaatste berichtje van ons.
we hadden eigenlijk besloten om even in Cha-Am niets te ondernemen, maar we konden het toch niet laten om weer op pad te gaan.
Zaterdag hebben we een scooter gehuurd voor 150 bath= 3,26 euro voor een hele dag!
Volgetankt voor 70 bath= 1,52 euro, nou wat een bedrag zeg!
We zijn naar Hua Hin gereden, hier 30 km vandaan. Ook hebben we de Elephant Village bezocht, leuke beesten hoor die olifanten, maar wel zielig wat ze allemaal moeten doen.
Een kleinere olifant die niets anders deed dan de mensen verwelkomen, knikken, buigen en een dansje maken, helemaal gehersenspoeld! Echt sneu voor zo'n beest.
Op de terugweg werden we door de politie naar de kant van de weg gestuurd, we moesten afstappen, de scooter uit het zicht zetten omdat de weg vrij gemaakt moest worden want de president kwam erlangs!
Jawel, daar zetten ze hier gewoon de snelweg voor af! Dus we hebben maar mooi de president van Thailand gezien, haha.
Gisteren een lekker dagje bij het zwembad gelegen en de avondmarkt van Hua Hin bezocht.
Vandaag aan het strand gelegen, want dat kon eerder niet, omdat er te veel wind stond.
Dus morgenavond gaan we weer huiswaarts, 13 jan. en we vliegen om 23.50uur Aziatische tijd, =17.50 uur Nederlandse tijd.
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor alle mooi, en lieve reacties en dat jullie ons gevolgd hebben tijdens onze reis door Azie, het heeft ons goed gedaan!!
We hebben een fantastische tijd gehad hier, met veel mooie, ontroerende, en emotionele momenten en leuke ontmoetingen gehad.
Maar vooral heel veel gezien, gehoord en gevoeld.
Tot ziens allemaal in Nederland, een dikke kus voor iedereen van Aad en Jan!!!!

• 12 Januari 2009 - 12:11

Inge En Bas:

Veel plezier nog even en een goed reis terug!

Kus van ons.

• 12 Januari 2009 - 12:27

Carolien:

Same here! Tot over een paar uren;)

Liefs caro

• 12 Januari 2009 - 12:55

Siemon En Anca:

Nog maar even heel erg genieten van dit laatste dagje in Thailand!
    Neem wat warmte mee hier naar toe.
    Liefs,
    Anca

• 12 Januari 2009 - 12:58

Lies En Odet:

He..

goede reis terug en neem het zonnetje maar mee deze kant op..

x ons

• 12 Januari 2009 - 15:28

Sia:

Time fly's wenn its nice!!!
    Nou Jan en Aadje, jullie zijn met lof zo goed als geslaagd voor het "Globetrotter A" diploma voor beginners.
    Meteen maar een klas overslaan, zou ik zeggen!
    Nog wel even veilig thuiskomen! Goede reis gewenst!

• 12 Januari 2009 - 15:37

Annette:

ik lees het, jullie hebben de keuze gemaakt, toch maar niet langer in dat stomende Azie blijven? Nou, je krijgt hier natuurlijk een warm onthaal en dan merk je van dat koude weer vast niets meer, overigens, het is gestopt met vriezen, dus je hebt een goed moment uitgekozen. We wensen jullie een heel goede reis, geniet daar ook nog maar even van en tot over een paar dagen! Liefs de tepasjes

nog deux!

• 12 Januari 2009 - 16:04

Minke:

Bedankt voor jullie felicitaties!
    We wensen jullie een heel goede terugreis en tot gauw in de Glanestraat.
    Liefs, Roel en Minke.

• 12 Januari 2009 - 16:24

Karin:

Heelhuids terug komen!

Veel liefs xx Karin

• 12 Januari 2009 - 16:30

Paul En Nanny:

eengoede reis terug, wat is het voorbij gevlogen. tot in hengelooooooo

• 12 Januari 2009 - 20:23

Patricia:

Ik hoop (ik weet het wel zeker) dat jullie een leuke reis hebben gehad. Het word voor jullie waarschijnlijk wel koud hier, maar daar wen je wel weer aan ;). Een goede reis terug en tot over wat uren.:) :) :)

X Patries

• 12 Januari 2009 - 21:36

Ali Schokker:

Goede reis terug naar een minder koud Nederland. Zijn benieuwd naar de foto's.

Liefs Roel en Ali.

• 12 Januari 2009 - 21:50

Paul En Tineke:

een hele goede reis terug en tot ziens in hengelo of enschede