Vanuit een warm Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Vanuit een warm Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Vanuit een warm Bangkok

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

21 December 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

We beginnen natuurlijk met de felicitaties voor de gelukkige ouders!! Martine en Sjoerd met hun dochtertje Zoe!! Fantastisch zeg, vanuit hier alvast heel veel geluk en liefde voor jullie drietal!!

Lieve Ali en Roel, jullie natuurlijk ook van harte met jullie eerste kleinkind, genieten maar, zo'n mooi cadeautje voor de kerst!!


Zaterdag in Bangkok aangekomen, prachtig hotel en er hangen hier wel overal kerstversiering, alhoewel je er niets bij voor kunt stellen bij deze hitte.
Vandaag zijn wij met skytrain naar de weekend markt geweest,een markt voor de Thaise bevolking, wat je daar allemaal ziet, van allerlei soorten vogels,vissen tot aan handelswaar toe. Je grijpt hier niet gauw mis!! Vol, vol, vol, maar een ervaring rijker. Morgen gaan we met de tuk-tuk op pad, na het Koninklijk Paleis enz. Wel al leuke inkopen gedaan, verder is alles goed met ons. Bangkok is een prachtige stad, het lijkt wel of de stad nooit slaapt, gaat altijd maar door. Nou jullie zijn weer een beetje bij, goede dagen gewenst op weg naar kerst, lieve groeten van ons.

Lieve Nina, heel erg bedankt voor je lieve berichtje, ik mis jullie ook wel hoor en zeker als ik zo'n berichtje lees van jou, maar ik kom weer terug hoor, lieverd!!
Heel veel kusjes voor jullie vijftal.

Ada en Jan.

  • 21 December 2008 - 12:57

    Siemon En Anca:

    Lieve Jan en Ada,
    We wensen jullie warme Kerstdagen! Bijzonder om dat daar met zijn tweetjes door te brengen.
    Heel veel groeten van ons.

  • 22 December 2008 - 11:06

    Ed En Sia:

    Ha globetrotters!
    Tjonge tjonge, wat loopt het allemaal op rolletjes bij jullie. Fantastisch dat jullie er zoveel uithalen.
    Ed en ik willen jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen!
    Hier staat een 80 cm LCD op ons te wachten tot we snappen hoe we hem aan de praat krijgen. Moet lukken voor 2009!
    Liefs oet Hengel!

  • 22 December 2008 - 11:29

    Carolien:

    Oh oh wat spammen jullie me weer met een boel vragen;) Nou zal er zo wel even een mailtje over sturen.
    Hier alles goed! De verwachtingen zijn dat het gaat vriezen en dat er binnenkort geschaatst kan worden. Al moet ik wel zeggen dat hier nu heerlijk het zonnetje schijnt en de temp. redelijk is
    Zijn jullie al afgezet door de tuktuk driver?:)
    Die mensen rippen je altijd voor een euro zij blij jij een euro lichter haha. Ohja en soms komen ze helemaal niet meer terug dan mag iemand anders het overnemen.

    Nou mensen ik hoop dat het waren weer niet naar jullie bolletjes stijgen. Aangezien hier al namen verkeerd worden geschreven en Carolien het maar weer even recht gezet heeft. Ach ja als jullie mij niet hadden;)

    Liefs Carolien

  • 22 December 2008 - 13:53

    Wil Bos:

    Met een loep lukt het me wel jullie berichten te lezen. Spannend allemaal! Ik wens jullie ook fijne en bijzondere kerstdagen toe en een gelukkig nieuwjaar!
    Tot ziens! Groeten van Wil Bos

  • 22 December 2008 - 14:29

    Annette:

    Hey lieve Ada en Jan,
    het gaat maar door dat avontuur van jullie. Al krijg ik de indruk dat jullie steeds meer beginnen te wennen aan de andere cultuur. Staat de kerstboom al? Nou, bij ons dan eindelijk ook. En ook wij vertoeven vandaag onder een strak blauwe hemel dus, ach, het is dan ook steeds makkelijker om me te verplaatsen in jullie (en die warmte zoek ik binnen op, ga heel hard aan het werk en zet de oven vast aan voor winterrollade met honing-tijmsaus en stoofpeertjes). Voor jullie alvast heel sfeervolle, gezellige en liefdevolle kerstdagen!
    Veel liefs en dikke knuffels van ons.
    En natuurlijk voor iedereen die deze globetrotters kennen en regelmatig van hun avonturen genieten ook heel gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2009!:)

  • 22 December 2008 - 14:30

    Annette:

    oh, nog even een vraag..... kunnen jullie mijn reacties via de mail ook lezen of kun je daar niet op in loggen?

  • 22 December 2008 - 20:12

    Anja De Roder:

    we hebben een gezellige kerstborrel gehad vorige week en Willy heeft al je verhalen voorgelezen- die ik had uitgeprint- tot en met de gestolen camera,en jullie krijgen de hartelijke groetjes van de schildergroep en hele fijne kerstdagen saampjes.tot gauw en veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan en Ada

Onze 2e reis staat op de planning. Over 4 weken vanaf nu vertrekken we naar Indonesië. Wat ons daar te wachten staat, lezen jullie hier. Liefs Jan en Ada

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 13724

Voorgaande reizen:

09 Februari 2019 - 31 Maart 2019

Rondreis door Thailand.

14 Februari 2010 - 16 Maart 2010

Indonesie here we come!

01 December 2008 - 14 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: