Bericht vanuit Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Bericht vanuit Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Bericht vanuit Krabi

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

18 December 2008 | Thailand, Krabi

Hallo allen,

Zijn nu in Krabi, wat een luxe hier, in een, jawel 5 sterren hotel, hadden een 3 sterren hotel geboekt maar dat was nog niet klaar. Hoe is het mogelijk?? Dus mochten we onze intrek nemen in dit mooie hotel en dat vonden we helemaal niet erg. Er ontbreekt je hier aan niets, super!! Vandaag hebben we ons laten masseren heerlijk om een matje aan het strand, een familiebedrijf, echt geweldig, inclusief manicuren en pedicuren en het leukste was, dat we met de scooter door broer en zus naar ons hotel terug gebracht werden. Haar kindje voorop en rijden maar!! Heel lief allemaal! Nog iets leuks te melden over Bangkok, toen we van het vliegveld naar het hotel gebracht werden, hebben we direct met chauffeur afgesproken of hij ons de volgende ochtend om 6.15 uur terug kon brengen naar het vliegveld. Voor ons vroeg maar voor de chauffeur ook.(we denken dat hij ongeveer 70jr was) wat bleek, de man heeft gewoon de nacht doorgebracht in zijn eigen auto op de parkeerplaats van het hotel!! We geloofden het gewoon niet dat dat allemaal mogelijk is, en dat voor 5 euro!! Erg toch?? Morgen naar Pra Nangh met de boot, een eiland hier in de buurt, lijkt ons lekker en leuk. Zaterdag vliegen we naar Bangkok, blijven hier 7 dagen, krijgen we eindelijk tijd om de kerstboom op te zetten, dank aan Annette!! En daar weer allemaal leuke dingen ondernemen, maar wat we daar tegenkomen is natuurlijk nog een verrassing.
Nou lieve mensen tot de volgende mail en dank voor alle lieve en leuke reacties tot nu toe. Kus van Ada en Jan.

• 19 December 2008 - 09:41

Ali Schokker:

Wij zijn gisteren , de 18de dus, de trotse opa en oma geworden van kleindochter Zoë ! Geweldig !!! Alles goed gelukkig. Ze weegt 6250gr. en is 49 cm. lang. Ik lees jullie berichten met veel plezier , dus ik zou zeggen : Ga zo door en vooral met genieten.

Liefs opa Roel en oma Ali.

• 19 December 2008 - 12:15

Ali Schokker:

Hallo allebei,

Ik geloof dat ik het geboorte gewicht van Zoë niet goed heb weer gegeven, het moet zijn 3260 gram. Arme Martine een kind van meer dan 6 kilo kan ik haar echt niet aandoen ! Zo alles weer recht gezet. We zaten gisteren bij Ikea koffie te drinken , toen ze me opbelde en zei: "Hallo oma". Dan kwamen dan toch de tranen. Ik houd op te kletsen en wens jullie veel reisplezier. Liefs Ali.

• 20 December 2008 - 07:22

Bas En Inge:

Ha Reizigers,

We blijven natuurlijk goed op de hoogte door alle SMS-jes die we ontvangen, maar de informatie in de mails is veel utgebreider natuurlijk. We hebben zo het gevoel dat we bij jullie in de buurt zijn!

Waar zo'n website al niet handig voor is:

Martine, van harte gefeliciteerd met kleine Zoe. (zitten in internetcafe en kan de puntjes niet op de E krijgen). Ali en Roel natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie opa en oma-titel. Trotse vaders en uiteraard ooms niet te vergeten.

Lieve groeten vanuit een stomend Luang Prabang (Laos).

Inge en Bas

• 20 December 2008 - 12:57

Nina:

hallo ada en jan.
    alles goed daar?
    we missen jullie wel een beetje hoor, en ik heb al een paar keer dat liedje van ons geluisterd aad.
    maar ik zie dat jullie het heel erg gezellig hebben daar dus dat maakt ons hier wel blij:D
    zo te zien hebben jullie al heel erg veel dingen gedaan & gezien. fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
    liefs nina.

• 20 December 2008 - 13:11

Saskia:

Ha Ada en Jan,

Jeetje wat een reis zijn jullie aan het maken en wat genieten jullie! Erg leuk om jullie verhalen te lezen, zo kan ik thuis ook een beetje meegenieten...
    Ik wens jullie hele fijne kerst en een liefdevol 2009.

Dikke kus Saskia