Hallo allemaal, - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Hallo allemaal, - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal,

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

07 December 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

En nu niet denken die vervelen zich, nee we waren heel benieuwd naar de reacties van jullie!

5 december.
Vandaag kaartjes geregeld voor de bus naar K L, was 5 euro voor 2 personen, Melaka was echt leuk, vanavond was er een avond markt.
weer hel vreemde dingen gegeten, vissoep met allemaal hele aparte dingen, maar lekker was het wel. Je moet gewoon een beetje durven, en wij zijn ook zulke durfals, haha!!
Jan heeft 10 stokjes sate gegeten, eindelijk. We weten nu hoe het werkt, je wijst wat aan, wat het ook is en gewoon opeten.
Karaoke is ook een geliefde bezigheid hier, maar aan zangtalent ontbreekt het hier wel hoor!!!
Het is verbazend wat je ziet, hoort, proeft en ruikt, maar wel helemaal geweldig.
We vinden het super hier!! Mooi om in Melaka te zijn geweest. Echt super warm, zweten voor gek en onwijs, geeft niks allemaal. Ook ontroerende dingen gezien, wordt je echt verdrietig van, en dan besef je pas hoe wij het in Nederland hebben, ondanks de kou.

Gisteren in KL aangekomen, prachtig luxe hotel, kamer op de 17 verdieping, onvoorstelbaar mooi, met uitzicht op de Petronas Twintowers (dit is voor de thuisblijvers om op te zoeken. Maar ook uitzicht op armoede, rijk en arm loopt hier door elkaar.
Vandaag in een wel heel bijzondere tempel geweest. We hadden geluk, er was een ritueel gaande wat we gevolgd hebben, heel spiritueel.
Zijn ook naar de Twintowers geweest, maar konden er niet meer in, echt balen maar morgen is het helaas ook gesloten, maar we hebben altijd de foto's nog, maar jammer is het wel.
Vandaag kaartjes geregeld voor dinsdag, naar de Cameron Highlands,Wat een chaos was dat daar, leek wel of iedereen met de bus ging. Er zijn wel 100 loketten en zoek het dan maar uit, maar het is ons weer gelukt bij loket 87!
Dinsdag om 10 vertrekken we met de bus voor een tocht van 4 uur en wel voor de prijs van 5,60 euro p.p.
Nou en dan gaan we daar weer het nieuwe avontuur in.
Allemaal heel erg bedankt voor al die lieve reacties.
Heel veel lieve groeten en tot de volgende mail.

Ada en Jan

• 07 December 2008 - 13:20

Bas En Inge:

Fijn dat het allemaal zo geweldig gaat!
    We blijven jullie volgen.
    Dikke kus van ons!

• 07 December 2008 - 13:25

Jan En Ada Soepenberg-Pieper:

Kijk aan het is toch nog gelukt! Helemaal goed:)

Ik stuur je nog even een mailtje over wat dingetjes bv over bellen en smsen en nog wat handige trucjes. En nu lekker slapen want het is al laat daar bij jullie;)

Liefs Carolien

• 07 December 2008 - 14:25

Paul En Nanny:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben, geniet er maar van.

• 07 December 2008 - 14:27

Jolita:

Wat goedkoop daar allemaal.Leuk om jullie verslag te lezen.
    Genieten daar!
    liefs jolita

• 08 December 2008 - 12:43

Renate Ter Horst:

Hallo Jan & Ada,

Leuk dat jullie genieten. Alvast een hele goede kerst in toegewenst in Azië.

• 08 December 2008 - 18:47

Siemon & Anca:

Wat een belevenissen, geweldig. Ik zou zo ook wel weer weg willen! Veel foto's maken, he.
    Liefs van ons.

• 08 December 2008 - 19:48

Frits:

Hoi, zal een mooie reis zijn zeg, spannend. Veel plezier en zorg dat jullie alles zien.

Groetjes,
    Frits en Anneke.

• 09 December 2008 - 11:46

Ali Schokker:

Hallo jullie daar in de warmte ! Vandaag is het hier goed koud, tenminste dat vind ik. Bovendien ziet het wit. Ik begrijp dat jullie genieten in de warmte, houden zo !!! vinden het leuk er op deze manier bij te zijn. Blijf je verbazen. Liefs Roel en Ali.