andere reisplanning - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu andere reisplanning - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

andere reisplanning

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

24 Februari 2010 | Indonesië, Yogyakarta

Lieve allemaal,

Maandag aangekomen in Yogya,met de trein, 7.5 uur reisduur.
Slapen in een goed guesthouse, eenvoedig maar schoon, wel even wennen als je van een zeer luxe hotel komt.
Mooi hier en veel aardige mensen wederom.Dinsdag zijn we in een becak (lees fietskar) 4 uur lang, en hebben de highlight van Yogya gezien. De Maliaborostraat is de de place to be hier, heel veel kraampjes met talloze typische souvenirs van het land, maar wat moet je dan kopen?
Te veel om te kiezen.Vandaag met een minibusje naar de Borobudur en Prabanan geweesr, echt prachtig, moet je zien als je hier bent!
We hadden een routeplan gemaakt voor onze reis maar daar gaat verandering in komen. We zouden vanaf hier naar Malang gaan, maar toen we naar de Borobudur gingen, hebben we mensen ontmoet, 2 jongens uit Wenen, en die gingen direct naar de Bromo= vulkaan.
Volgens onze chauffeur is het in Malang koud?? We weten het niet en daar komen we niet voor, dus we gaan ne donderdag naar Cemora Lawang (Bromo).
Vervolgens naar Kalibaru samen met de twee andere reizigers.Dan weer ieder onze eigen weg.
Daarna met de boot naar Bali en dan zien we wel weer verder.
We vertrekken morgen om 8uur met de minibus voor een rit van 10 uur!!!
Jullie horen weer van ons over +/- 3 dagen,
Tot dan en veel liefs van ons

Ada en Jan

ps Minke wat vervelend voor Koos, zeg maar dat Wisma Gajah heel goed is.Maar helaas wordt gerenoveerd dus we kunnen niet zwemmen.
Doe Koos een dikke zoen van ons , ook voor jullie

• 24 Februari 2010 - 12:47

Caro:

schatten!

Verander plannen? Dat kan toch niet dan moet ik mijn lijstje gaan aanpassen;) Neem aan dat die menzen wel te vertrouwen zijn hè. ;) en dat jullie goed weer terug komen!
    Veel plezier en ik lees het hier wel weer! Ga ik weer verder met me pauze;)

Liefs en x
    Caro

• 24 Februari 2010 - 13:23

Bas:

Leuk om jullie te volgen, maar wie is nu die 'Ada'. Is dat de voormalige 'Aad'?

• 24 Februari 2010 - 14:09

zeg maar 'MAMA" Bas

• 24 Februari 2010 - 17:15

Eric En Gitte:

Hoi Jan en Ada,

Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Het is wel een hele trip die jullie steeds maken, maar het zal het wel waard zijn. Echt leuk om jullie zo te volgen. En hebben jullie nog de groetjes gedaan aan mijn landgenoten? Wij horen gauw weer van jullie.

Liefs Eric en Gitte

• 25 Februari 2010 - 10:24

Ali Schokker:

Hopenlijk zullen jullie de Bromo zien, want het is ons niet gelukt de zon daar te zien opkomen( het was nl. bewolkt ).
    Geniet ervan.
    Groetjes Roel en Ali.

• 25 Februari 2010 - 12:02

Eva En Harry:

Hallooo luitjes;selamat siang... <:~)
    Apa kabar..?
    Jullie vermaken je prima daar hè?
    Zijn jullie nog naar 't beroemde "Yogya zilver" fabriekje geweest?
    En op de Borobudur toch wel een wens gedaan...?
    En jullie eten toch wel rijst met een lepel en niet met een vork???(brrrr)
    Wij wensen jullie, vanachter de pc,nog een goeie voortzetting van jullie vacantie en van ons beiden.....suday ya!
    :~>>>)

• 26 Februari 2010 - 11:24

Henk:

Dat is nu leuk; je plannen aanpassen aan de omstandigheden. God weet wat je nog meemaakt. Veel plezier.

• 26 Februari 2010 - 22:54

Annette:

jullie worden al ervaren reizigers hoor, even de reisplannen veranderen.... We hopen dat jullie te zien krijgen waar je voor gaat en vertrouwd op de juiste mensen! Op naar de 3e week genieten!!!
    liefs van de tepasjes

• 27 Februari 2010 - 12:02

Kaatje:

Hey hallo allebei,

Raar idee hoor dat jullie weer zover weg zijn, maar ik lees dat jullie het goed naar je zin hebben. Geniet en kom gezond weer terug.'
    veel liefs van karin.

• 01 Maart 2010 - 14:35

Frans:

Er is er volgens maar een in de familie die zijn echte naam gebruikt: Jan! Of wordt dat Jannes, Janneman of zoiets