onze laatste 4 dagen in Sanur, Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu onze laatste 4 dagen in Sanur, Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

onze laatste 4 dagen in Sanur, Bali

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

13 Maart 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo lieve mensen,

Ja nog even en dan mogen wij ook weer sneeuwruimen, maar daar denken wij nog even niet aan.
Donderdag 11maart met onze chauffeur Eddy( hoe Hollands) een dagtocht gemaakt naar Gunung Kawi, Tihrta Empul koffie en theeplantages en als laatste naar de Kintani vulkaan met uitzicht op Lake Batur,
een prachtige tocht van 7 uur.
Vrijdag heeft Eddy ons naar Sanur gebracht, ons laatste hotel van onze vakantie.
Een mooi hotel maar volgens ons iets teveel Nederlanders die hier overwinteren. Kunnen we ook altijd nog doen over 20 jaar!!! Voorlopig vinden we dit nog helemaal te gek!!
Waren hier al om 9uur, eerst een paar uur bij het zwembad gelegen en zijn s'middags een paar uur naar het strand geweest, het is wel erg heet en kunnen niet in de zon liggen want zijn vorige week verbrand met het snorkelen. Er kwamen 2 meisjes bij ons om te vragen voor massage en pedicuren en manicuren, maar Ada heeft het allemaal al klaar dus was Jan aan de beurt. En je raadt het nooit, ze heeft ook zijn nagels van blanke lak voorzien, je lacht je dood maar hier in Azie is dat gebruikelijk bij mannen, dus Jan moest eraan geloven en het staat hem nog wel stoer hoor en dat op je 63e!!!
Vandaag naar het strand geweest, een bedje gehuurd en lekker niks gedaan, ook wel eens fijn , niks doen.
Morgen gaan we aan het eind van de middag naar Kuta en dan eindigt ons avontuur maandag en vliegen om 19.00uur van Denpassar naar Kuala Lumpur en dan naar Amsterdam.
Dinsdag zijn we dan weer thuis.
Dit is dan ook ons laatste verslag van deze fantastische reis naar Indonesie.
We hebben ontzettend genoten van allerlei mooie dingen, lieve en leuke mensen met heel veel mooie ontmoetingen waar we veel aan gehad hebben!!
Dank voor jullie belangstelling, leuke berichtjes, het heeft ons goedgedaan.
Tot ziens weer in Hengelo en voor allemaal een hele dikke kus!!!
tot gauw.

Ada en Jan.
Dit is dan ook

• 13 Maart 2010 - 13:17

Inge En Bas:

Hoi!

Een hele fijne reis terug en fijn om te horen dat jullie het zo goed hebben gehad.

Zijn er benieuwd naar de verhalen en uiteraard naar de foto's.

Dikke kus van ons.

• 13 Maart 2010 - 13:36

Annette:

ach ja, aan alles komt een einde, dus ook aan die sneeuw hier, ik hoop dus dat dat ruimen jullie bespaard blijft en de warmte voor ons meebrengen zodat we samen met jullie in een lekker zonnetje kunnen meegenieten van alle verhalen en foto's van jullie geweldige reis! Een heel goede terugvlucht en we zien jullie snel weer.
    Liefs van de tepasjes

• 13 Maart 2010 - 14:38

Henk:

Tjonge, wat gaat de tijd toch snel. Blijf daar toch nog een tijdje. Het weer is hier nog niet je dat. Hoop dat je geen 100.000 foto's gemaakt hebt. twintig is genoeg. (Van elke lokatie hooguit twee) Tot ...

• 13 Maart 2010 - 15:16

Anne-Marie:

Natuurlijk ben ik best een beetje jaloers...
    Geniet van het laatste eindje van jullie avontuurlijke vakantie!!

• 13 Maart 2010 - 15:34

Trees:

Hallo Ada en Jan,
    Heerlijk jullie reisverhalen en volop hebben genoten. Prachtig.
    Ik ben wel benieuwd naar Jan's gelakte nagels!!
    Geniet nog enkele dagen en een goede terugreis.
    Groetjes

• 13 Maart 2010 - 18:38

Ali Schokker:

Nee hoor, jullie boffen volgende week begint de lente!
    Have a nice flight.

Liefs Ali.

• 13 Maart 2010 - 20:18

Karin:

Goede reis terug hé en we spreken elkaaar weer in Nederland. het is hier nog steeds hartstikkel koud maar volgende week rond de 13 graden, kunnen jullie je vast voorbereiden.

goede vlucht en tot gauw!!
    liefs van Karin.

• 14 Maart 2010 - 12:26

Minke En Roel:

Ook wij wensen jullie een hele goede terugreis en tot gauw!!

• 14 Maart 2010 - 13:44

Frits En Anneke:

Goeie reis terug! Het zal een hele mooie reis geweest zijn.

Groetjes,
    Frits en Anneke

• 15 Maart 2010 - 10:22

Wil Bos:

Goede reis gewenst en vast welkom thuis.
    Spreek je n og een mondje frans?
    A bientôt!
    Wil Bos