Eerste bericht vanuit Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Eerste bericht vanuit Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Eerste bericht vanuit Bali

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

06 Maart 2010 | Indonesië, Batavia

Lieve reisvrienden,

Donderdag vertrokken uit Kalibaru, met een minibus zijn we gegaan naar Ketapan, daarna overgestoken met de ferry naar Gilimanuk.
De boot was meer de nevercomeback-line!! Vies, ranzig en ontzettend warm, maar we zijn er gekomen en het is veel goedkoper dan vliegen. We zijn nog steeds samen met onze Weense vrienden.
De totale tocht was 8 uur naar Ubud.
We slapen in een guesthouse maar zijn daar na 2 nachten weer vertrokken want er was geen zwembad en dat was wel erg jammer.Nu zijn we in een ander cottages, waar het heerlijk is, met zwembad en airco!!
Onze vrienden slapen in een ander hotel, maar morgen gaan we samen eten want zij vliegen maandag naar Bangkok.
we hebben het ontzettend leuk gehad met hun, heel bijzonder en zijn uitgenodigd in Wenen! Super.
Vandaag, zaterdag zijn we om 9 uur opgehaald door een taxi en heeft Jan eerst naar de kapper gebracht en wel voor 0,80 eurocent geknipt, de chauffeur bleef wachten en heeft ons daarna naar de cottages gebracht.
Lekker aan het zwembad gelegen en vanmiddag naar een van de grootste kunstcentrums van Bali geweest, heel mooi, ook om te schilderen( dit is voor mijn schildervriendinnen).Morgen gaan we een tochtje maken , waarheen wten we nog niet.
Ubud biedt veel mogelijkheden om uitstapjes te maken en het is hier ook heel erg mooi, met veel aardige mensen!
Nou, dit was het dan voor nu, allemaal een fijne zondag en tot mails.

Dikke zoen voor allen van Ada en Jan

• 06 Maart 2010 - 10:22

Bas En Inge:

Hello,

We horen het al, af en toe is het afzien. Dat was ons wel bekend.

Veel liefs uit een sneeuwachtig Groningen.

Kus van ons!

• 06 Maart 2010 - 10:59

Tom:

80 eurocent voor dat beetje haar van jou? Laat Ada het er toch gewoon afblaze! Desnoods even de tondeuse. Voor dat geld kan je volgens mij uit eten gaan. hoef je een keer niet te koken Jan.
    Geniet fijn verder, Tom

• 06 Maart 2010 - 11:13

Frans:

Weet je wel zeker dat het een kapper was? Veel plezier verder. Groeten van Thijs en auf wiedersehn!

• 06 Maart 2010 - 13:07

Trees:

Belachelijk 0,80 eurocent, afgelopen zaterdag stond bij mij de komma 2 plaatsen verderop en dan nog de rest, maar dan heb je ook veel haar!!!!!!!!!

• 06 Maart 2010 - 16:41

Minke:

Lieve Ada en Jan,
    Nou nou, wat een avonturen!Ik zou wel even bij jullie willen kijken. Welke cottage zitten jullie? Ik neem aan dat Coos jullie wel eea getipt heeft. Treedt Balawan ook ergens op, dat mogen jullie niet missen! Gaan jullie ook naar de dansvoorstellingen die overal in Ubud zijn?
    Wij wensen jullie een fijne tijd in Ubud.
    Liefs, Roel en Minke.

• 07 Maart 2010 - 13:04

Annette:

Wat een belevenissen allemaal, en dit zijn nog maar de korte versies, neem ik aan. Wat zullen jullie volgende week weer veel te vertellen hebben. We wensen jullie nog een heerlijke week, vol met indrukwekkende en mooie dingen, doe de weense boys maar de groeten want wij willen Wenen ook nog es bezoeken.... Veel liefs van ons en blijf genieten, maar dat gaat vast goedkomen.

• 07 Maart 2010 - 13:04

Henk:

Heerlijk zo'n boot! Tussen al die luxe moet dat toch een verademing zijn. Dubbel genieten dus!!

• 08 Maart 2010 - 09:53

Wil Bos:

nu pas je eerste bericht kunnen lezen. Jullie zijn wel erg avontuurlijk hoor!
    Geniet maar verder.
    groetjes !

• 08 Maart 2010 - 10:38

Jolita:

Blijf nog maar lekker een tijdje daar. Het klinkt zo mooi allemaal.
    Hier heeft het WEER gesneeuwd.
    x