Weer veel meegemaakt!! - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Weer veel meegemaakt!! - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Weer veel meegemaakt!!

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

28 Februari 2010 | Indonesië, Kalibaru

Hallo luitjes,

Hier zijn we dan weer!
Donderdag zijn we met chaufeur Eddy en de 2 boys uit Wenen naar Cemora Lawang gereden, een tocht van 12.5 uur.
Dat was niet niks maar het ging allemaal prima!
Om 21.00 uur aangekomen en toen een hapje gegeten. De kamer was klein en heel vochtig, maar voor even 3 uurtjes slapen was het te doen.
s'Morgens om 3 uur opgestaan, brr wat vroeg en niet geslapen, zijn we om 3.30uur opgehaald door de jeep die ons naar de Bromo heeft gebracht. Maar we hadden geluk, we waren niet alleen, er waren nog zeker 1000 andere gekken, haha!
Maar wat een belevenis, we wilden avontuur en dat hebben we ook gekregen. Het is helemaal geweldig de zon te zien opkomen en de krater van de vulkaan de Bromo te bekijken, super, we hadden dit nooit willen missen. Daarna weer naar het hotel, ontbijten, koffer inpakken,en hup weer in de auto van Eddy en gingen richting Kalibaru.
Wederom een tocht van 5.5 uur, maar het gaat fantastisch zo met elkaar, het klikt geweldig en hebben veel lol samen ondanks de taal, maar zij spreken duits en engels en wij leren hun de nederlandse taal, echt lachen.
Eddy heeft ons bij een hotel afgezet wat niet onze keuze was, maar hebben daar 1 nacht geslapen.
Eddy moest nog 15uur rijden naar Yogya.Super allemaal. De volgende dag weer met z'n vieren in de taxi naar Kalibaru gegaan en daar hebben we gekeken naar een guesthouse die de jongens geboekt hadden en dat was zo fantastisch dat we gelijk maar besloten hebben om de koffers te pakken en te vertrekken naar het guesthouse. Allemaal zulke aardige mensen hier, en wat blijkt het huis van Rob( voor de kenners) staat aan de overkant, echt voor ons heel bijzonder om op deze plek te zijn.
Mochten vanmorgen kijken bij het huis en dat was echt heel apart na zoveel jaren.Degenen die hem hebben gekend verdere informatie volgt als we thuis zijn. We blijven hier tot woensdag 3 maart en dan gaan we naar Bali, naar Ubud met de boys!!
Want met z'n vieren is de reis goedkoper. Nou dit was het dan weer en wordt vervolgd.

Lieve groet vanuit Kalibaru.

Ada en Jan

• 28 Februari 2010 - 11:40

Caro:

Zat net aan jullie te denken;) Dacht er komt vast vandaag een berichtje op de site.
    Fijn dat jullie het nog steeds zo goed hebben samen en zoveel genieten.

Ga zo door! Hoor graag de verhalen als jullie weer thuis zijn. Ben nu al blij met al die honderden foto's die weer mee terug komen:P En Aadje dit keer wel wat sneller die fotoboeken afschrijven he:P

Enjoy!

Liefs en x

• 28 Februari 2010 - 11:49

Henk:

Tjonge hier had ik wel bij willen zijn. Ben benieuwd of jullie -zoals je gewend bent - na 2 1/2 uur rijden ook een half uurtje pauze inlasten?

• 28 Februari 2010 - 12:05

Jolita:

tjonge, wat klinkt het mooi allemaal.
    Wel veel reizen.
    We blijven jullie volgen x

• 28 Februari 2010 - 13:18

Frits En Anneke:

Zo zeg, jullie zien wel veel. Het is maar goed dat jullie een goede conditie hebben want het lijkt wel druk druk...

Geniet er van.
    Frits en Anneke

• 28 Februari 2010 - 19:54

Frans:

Leuk allemaal joh. Ben echt blij voor jullie!! Als jullie terug zijn zie je een andere broer!Heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd gegeten bij een oud collega in zutphen, was leuk!Vrijdag eten met alle mensen van de tafel in Wolfheze. Kus voor jullie!