Twin-Towers - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Twin-Towers - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Twin-Towers

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

18 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo lieve allemaal,

Jippie eindelijk gelukt, om kaartjes te bemachtigen voor de Twin-Towers, maar we moesten er heel wat voor over hebben. Wel om 7 uur ons bed uitgegaan en om 8 uur bij het KLCC aanwezig te zijn. We hadden geluk, we waren niet alleen!!
Wel eens met duizend mensen in de rij gestaan voor kaartjes? Nou wij wel, jaja, het is hard werken in de vakantie, haha!
Maar het verbaasd ons telkens weer hoe dat dan gaat, zo zonder problemen wacht iedereen zijn beurt af, ongelooflijk, daar moet je echt voor in Azië zijn!
Om 9.15u hadden we dan eindelijk onze felbegeerde kaartjes voor 's middags 16.00u en ja, gratis ook nog. Daar heb je wel wat voor over!
Tenslotte 3 keer is scheepsrecht!
Want gisteren hebben we ons verslapen of de wekker is niet afgegaan.
Gisteren, woensdag hebben we 2 dagen in 1 dag gepropt, niet zo slim van ons. Omdat we te laat waren voor de KLCC zijn we een dagje met de Citybus geweest, burgerlijk, maar zo zie je natuurlijk wel veel.
Hebben alle highlights gezien van KL gezien.
Om 10.00u waren we buiten en om 20.00u waren we weer terug in ons hotel.
Het is een Hop-on Hop-off bus, dat betekend dat je bij elke gewenste halte uit - en in kunt stappen.
En maar sjouwen om zoveel mogelijk te bekijken.
De eerste stortbui hebben we ook al gehad, het valt hier echt loodrecht naar beneden.
Maar nadien is het even zo warm als anders.
Wel moeten we ons tempo aanpassen oftewel tempo- doeloe.
Want 's nachts is het hier ook warm en slaap je minder goed, dus kortom van 2 dagen geen 1 dag maken.
Te vermoeiend voor onze lijven van 60+.
Om 16.00u was het dan zover, spannend maar we gingen maar tot de 41e verdieping, alhoewel het gebouw 84 verdiepingen telt.
Was wel een mooi uitzicht maar we hadden er ons meer van voorgesteld!
Maar wel leuk om gezien te hebben.
Gaan vanavond vroeg op bed want we zijn heel erg moe, morgen vliegen we naar Indonesië, Java.
Goodbye Maleisië, Indonesië here we come!!
Van daaruit weer onze volgende berichten.

Liefs Ada en Jan.

• 18 Februari 2010 - 13:02

Annette:

Je hebt ze toch wel op de foto gezet,die twintowers??? En nu goed op het fototoestel letten hoor!? Blijkbaar moet je toch eerst 60 worden om met duizend mensen in een rij te hebben gestaan, en dat heb je dan ook maar weer meegemaakt. Slaap lekker vannacht en morgen weer een goede vlucht naar Indonesië. Tot daar.

• 18 Februari 2010 - 13:31

Bas:

Hello!

Slaap lekker en veel plezier in Indonesië. Bereid jullie in Jakarta voor op veel uitlaatgassen (denk nog wel meer dan in Bangkok).

Liefs!

• 20 Februari 2010 - 08:11

Paul En Nanny:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben, veel plezier in Indonesie!