Van min 6 naar plus 33 graden - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Van min 6 naar plus 33 graden - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Van min 6 naar plus 33 graden

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

16 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve Allemaal, Pffff, wat is het hier heet zeg, hoezo wennen, het is gelijk heerlijk, niks mis mee.
Gelijk maar factor 50 opgesmeerd!!!!
Een supervlucht gehad, zaten om 5 uur s'ochtends al achter de nasi en de bami, lekker spicy!
Met de KLIA-express naar KL city gegaan en waren om half 9 in het hotel.
Dan moet je eigenlijk wat slapen, omdat je een hele nacht overslaat, maar dat hebben we niet gedaan, en hup gelijk de straat op en gelopen naar de Petronas Twintowers, echt stomend heet!!!
Helaas, mochten er niet meer in, want er worden maar 1050 kaartjes per dag weg gegeven en die waren al op, jammer.
Let wel dit was om 11.30.
Morgen of donderdag doen we een nieuwe poging, tenslotte 3 keer is scheepsrecht, haha.
Het is druk hier, in verband met Chinees Nieuwjaar, dat hier tot 28 februari duurt.
Hebben ook al een kerstliedje gehoord, geloof je toch niet met deze hitte.
Vanmiddag waren we zo moe en maar wat geslapen, met de airco op highspeed, echt waar.
Kortom helemaal weer leuk in Kuala Lumpur.
We houden jullie op de hoogte.
Niet uitglijden daar, wees voorzichtig!!

Veel liefs uit de warmte

Ada en Jan

• 16 Februari 2010 - 13:27

Inge En Bas:

Wauw! Zijn zeker niet jaloers hoor! Of toch wel. Geniet van de warmte en uiteraard van elkaar. Kus Inge en Bas.

• 16 Februari 2010 - 13:29

Kiki:

met dit berichtje maken jullie mij heus niet jaloers hoor! geniet ervan want het is hier brrrrr koud..
    en niet te bruin worden he

dikkekus uit holland

• 16 Februari 2010 - 13:34

Annette:

leuk dat jullie al zo snel een berichtje plaatsen. Oh, wat zal die warmte heerlijk zijn, maar ja, ik doe het dan maar met m'n rijstekussentje (hot ipv spicy). Wat zullen jullie lekker slapen vannacht in KL, veel plezier morgen of overmorgen bij de Twintowers en geniet volop van alles!
    Lieve groeten van Annette

• 16 Februari 2010 - 14:47

Anja:

Hee niet te geloven zeg, ik probeer me voor te stellen hoe 33 graden voelt nu ik net van de ijsbaan kom- krijg het niet voor elkaar- fijn dat de reis zo goed is verlopen en super dat jullie er zo van genieten.
    Liefs Anja

• 16 Februari 2010 - 18:33

Gitte En Eric:

Fijn dat jullie het goed naar de zin hebben. We zijn wel een beetje jaloers,wat betreft het weer. Hier gaat het morgen weer flink sneeuwen. Dus voor jullie de airco en voor ons de kachel, ha,ha.
    Veel plezier en tot horens.

Gr. Gitte en Eric

• 16 Februari 2010 - 21:02

Trees:

Heerlijk die warmte als ik dat lees, genieten maar. het wordt hier iets warmer!!!
    groetjes.

• 17 Februari 2010 - 13:02

Anne-Marie:

Wat fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad.
    Ik lees met veel interesse jullie reisverslagen. Hopelijk komen al jullie verwachtingen omtrent deze reis uit.
    Jullie reisverslagen lees ik met veel plezier!!