De laatste dag in Hengelo - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu De laatste dag in Hengelo - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

De laatste dag in Hengelo

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

13 Februari 2010 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal,

Na een ontzettend leuk en gezellig feestje gaan we zo dan echt de koffers inpakken!
Dank aan iedereen die op mijn feestje was met leuke optredens van Kiki, Ali en Roel en natuurlijk de bende van 5 (vriendjes).
Fantastisch!! Morgen om 16.00 uur vertrekt onze trein naar Amsterdam, om vervolgens maandag om 12.00 uur naar Kuala Lumpur te vliegen.
Vanuit daar kunnen jullie onze reisavonturen volgen.
Jullie hier allemaal nog veel sneeuwpret, wij zoeken de warmte op.
Dit is echt niet bedoeld om de thuisblijvers jaloers te maken hoor!!
We hebben er zin in!
Tot de mail vanuit Azië.

Lieve groeten van Ada en Jan

• 13 Februari 2010 - 13:12

Siemon En Anca:

goede reis en heel veel plezier

• 13 Februari 2010 - 14:21

Tom:

Lieverds,
    Dank voor het gezellige feest. 15 minuten lopen en een kop koffie. hup de trein in. Vele vielen uit, deze niet. Leuk om jullie alle 5 nu te kennen. Geniet vooral met volle teugen en tot over heel lang!!!!!

• 13 Februari 2010 - 16:46

Eva:

Selamat malam Ada en Jan...Apa kabar?
    Hou nou eens gauw op met al die kletspraat en ga die koffers pakken....:~)),anders haal je die trein morgen niet....
    Met,ondertussen, kouwe vingers maar met een warm hart,wensen Harry en ik jullie nogmaals een prachtige en onvergetelijke vacantie toe...en Jan, niet weer laten afstelen ja jouw "alat potret"..ja...! Liefs van ons beiden...:~>)

• 14 Februari 2010 - 09:51

Ali Schokker:

Nu gaat jullie vakantie beginnen! Zuig alles goed in je op, zodat je nog heeeeeeeeel lang na kunt genieten.

Heel veel groetjes,
    Roel en Ali en...... in gedachten reizen we met jullie mee. x

• 14 Februari 2010 - 09:55

Annette:

Het was gezellig vrijdagavond, we hebben genoten en jij/jullie ook, hebben we gezien. Nou,dit zijn dan de laatste uurtjes voor jullie in dit koude kikkerlandje, wat een heerlijk vooruitzicht dat je overmorgen in je korte broek kunt lopen. Een heel goede reis samen, pas goed op elkaar en jullie eigendommen, geniet van jullie mooie rugzak en laat ons meegenieten van jullie avonturen.
    Veel liefs en een dikke kus,
    Hans, Annette en de kids

• 14 Februari 2010 - 11:19

Eric En Gitte:

Ons niet jaloers maken, geeft niet hoor. Genieten jullie er maar flink van. Wij zoeken in april de warmte op. Voorlopig ga ik lekker aan de studie. Wij wensen jullie heel veel plezier en mocht je nog landgenoten van mij spreken, doe ze de groetjes. ha,ha. Liefs Eric en Gitte

• 14 Februari 2010 - 14:29

Frans:

Ik hoop dat jullie een heerlijke tijd hebben. Jullie verdienen het!!Zus ik zal je missen. Als jullie terug zijn zal ik ook het contact met Jan wat aanhalen. Heb in Rijkholt (humanitas) een bijzondere vriend gevonden en goede gesprekken gehad. Jullie naar een spiritueel land en ik inleven in het spirituele. Heb me ingeschreven voor beeldende therapie. Ben echt een ander mens geworden. Rustig en geduldig. Mede ook na jou gesprekken. Dank je. Fijne reis allebei!!!!!!