leuk leuk leuk - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu leuk leuk leuk - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

leuk leuk leuk

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

23 November 2008 | Nederland, Hengelo

Lieve mensen,

Een berichtje om jullie te laten weten dat jullie opgenomen zijn in de mailing vanuit Azië
Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier ons volgen en een berichtje achterlaten.
Met groeten Ada en Jan.

• 23 November 2008 - 22:00

Siemon En Anca:

Lieve Jan en Ada,
    Het wordt nu inderdaad heel spannend! maar voor je het weet is het al zover. Heel veel plezier en geniet ervan.

• 24 November 2008 - 07:07

Bas:

Nog maar één week, de laatste lootjes!

• 24 November 2008 - 11:07

Hans En Annette:

Ja, natuurlijk willen wij jullie volgen en weten waar jullie het onveilig gaan maken. Maak er samen een onvergetelijke reis van!
    liefs Hans en Annette

• 24 November 2008 - 12:49

Paul En Tineke:

hallo ada en jan
    we wensen jullie een onvergetelijke mooie reis
    geniet ervan.
    heel veel groetjes.

• 24 November 2008 - 12:51

Paul En Tineke:

vergeten te vermelden dat we jullie graag volgen op jullie reis dan zijn we ook een beetje op reis

• 25 November 2008 - 10:43

Eva En Harry.:

Leuk hè, om je rugzakje intepakken met wat zwemspul en teenslippertjes, terwijl er buiten een dik pak sneeuw ligt.. Misschien kun je wat sneeuw inblikken om een beetje een hollands sfeertje te creëren met de kerst...'tZal een héél bijzondere ervaring worden;geniet ervan,goeie reis en "we'll keep in tuch".

• 26 November 2008 - 14:11

Minke:

Gelukkig is onze computer op tijd gemaakt en kunnen we meegenieten van jullie Azie-avontuur!
    Tot gauw, Minke

• 30 November 2008 - 09:24

Annette:

oeh............ nog maar 1 nachtje slapen!

• 01 December 2008 - 09:53

Jetz gehts los!!!!!
    Koffers gepakt? Rugzak op? Dan wensen wij jullie een hele goed reis en hééééééél errug veel plezier! Dikke kus van ons allemaal!

• 02 December 2008 - 18:39

GELAND!
    nu gaat het ECHT beginnen hè? Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, vanavond zeker vroeg het bed in om morgen weer volop te kunnen genieten. Ik vond het super dat ik jullie nog zo kon uitzwaaien! En eh..... die foto bij de kerstboom, die is toch niet van waar jullie nu zijn aangekomen? Worden we hier een beetje genept of hoe zit dat? Jullie zien er ook helemaal niet vermoeid uit en veel te stralend. Graag uitleg hierover!
    Liefs Annette en de rest.

• 02 December 2008 - 21:35

Carolien:

Ik zal dat even toelichten Annette;)
    Ik heb voor vertrek deze foto gemaakt op schiphol hihi. Door de vertrekhal lopend stonden allemaal mooie kerstbomen dus vandaar:)
    Daar konden we natuurlijk niet aan voor bij lopen.
    Dus raadsel opgelost!

gr

• 03 December 2008 - 11:19

Annette:

Carolien, bedankt voor je uitleg, slapeloze nacht gehad..... Nee hoor, grapje, Patricia kwam ook op het heldere idee dat het vast op Schiphol is vastgelegd, maar 'k ben blij dat jij me helemaal uit het raadsel hebt geholpen.
    groeten Annette
    eh.... hoe krijg jij een smiley toegevoegd?

• 03 December 2008 - 12:59

Carolien:

Haha, een smiley is heel makkelijk, je doet gewoon ; ) maar dan aan elkaar voor een knipoog en een : ) voor een lachende smiley dus dan krijg je ;) en :)

Ben blij dat ik je nu van de slapeloze nachten heb afgeholpen;)

(K)

• 03 December 2008 - 14:24

Roel En Ali:

Vinden het heel leuk op de hoogte te worden gehouden van jullie Azië reis.
    Heel veel plezier, hopen gauw iets te horen.
    Liefs us.