Nog 17 dagen in de kou en dan gaan we! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Nog 17 dagen in de kou en dan gaan we! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Nog 17 dagen in de kou en dan gaan we!

Door: Janenada

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

28 Januari 2010 | Nederland, Hengelo

Hallo reisvrienden,

Het is bijna weer zover, het kriebelt al een beetje en we vinden het natuurlijk weer reuze spannend!
De voorbereidingen zijn getroffen, nu alleen nog wat kleding in de rugtas pakken en dan gaan we richting Azië.Op 15 februari vliegen we eerst naar Maleisië, Kuala Lumpur, om vervolgens naar Jakarta, op Java te vliegen.

Hier kunnen jullie weer regelmatig van onze belevenissen genieten!

Tot mails!

Liefs Ada en Jan

• 28 Januari 2010 - 20:07

Carolien:

Wieeeew,

Nog eerst even 60 worden en dan op het vliegtuig naar Indonesië. Daar gaan mijn oudjes weer:P

Het duurt nog heel even, maar alvast heel erg veel plezier!

Liefs Caro

• 28 Januari 2010 - 20:18

Ali Schokker:

Jammer dat we niet mee kunnen, ben deze kou eigenlijk wel zat! Ach maar wij gaan in september, dus even nog geduld, we gaan eerst jullie volgen.

Groetjes Roel en Ali.

• 29 Januari 2010 - 15:27

Frits En Anneke:

Hoi Jan en Ada, alvast heel veel plezier en zorg dat jullie met volle teugen genieten!

Ik tel af naar het pensioen en ga dan jullie nadoen!

Groetjes,
    Frits en Anneke

• 31 Januari 2010 - 10:01

Inge En Bas:

Wij zitten er weer klaar voor, kom maar op met die berichten.

Eerst maar eens genieten van de voorbereidingen!

Inge en Bas