Van Bangkok naar Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Van Bangkok naar Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Van Bangkok naar Krabi

Door: Ada en Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

18 Februari 2019 | Thailand, Bangkok

Hallo vakantievrienden,

Vrijdag 15 februari zijn we van Bangkok naar Krabi gevlogen.
In Bangkok was het heerlijk, altijd wat te zien daar en BKK never sleep.
Hadden afgesproken met een taxichauffeur maar die kwam niet opdagen!
Haha, hij was nog in Pattaya, ja dan ben je niet op onze afgesproken tijd in BKK.
Kon hij meer verdienen, dat snappen we wel.
Andere taxi gebeld en die heeft ons gebracht.
Het is toch altijd maar afwachten hier. Komt altijd wel goed.
Waren hier om 19.45 en toen met een busje naar het hotel.
Ze willen je hier heel graag brengen met de taxi maar 800 bath is echt te veel.
Met de mini-van voor 300 bath, scheelt toch moor weer maar wel langer onderweg.
Nu in Cha-Da resort.
Mooi hotel, aardige mensen en gelijk maar een opdekmatras geregeld want de bedden zijn hier snoeihard.
Ook 2 goed stoelen om te zitten, gewoon even vragen en komt voor elkaar.
Gisterenavond naar de nightmarket geweest en is hier alleen op vrijdag, zaterdag en zondag.
Hadden we weer mooi geluk.
Alleen geen stoelen om te zitten om je eten te nuttigen, Dan maar staan met je bord in je hand, beetje onhandig dat wel, haha.
Maar gelukt. Het is hier wel een klim om naar boven te komen, dat is minder.
Maar verder is het hier heel goed, heerlijk weer, zeg gerust stomend heet, maar wij klagen niet.
Alles op een laag tempo en dan kom je er wel.
Nou, dit was het dan weer voor nu en foto’s volgen nog.
Allemaal een fijn begin van de nieuwe week en tot later.