Chada resort in Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu Chada resort in Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Ada Soepenberg-Pieper - WaarBenJij.nu

Chada resort in Krabi

Door: Ada en Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ada

01 Maart 2019 | Thailand, Bangkok

Hallo reisvrienden,

In Krabi was het heerlijk maar wel stomend heet.
Wat tochtjes gemaakt daar maar omdat het zo heet was buiten konden we ook niet zoveel doen behalve lekker bij het zwembad liggen.
Dat vinden wij ook geen straf hoor.
Wel een Thais buffet meegemaakt in het hotel, dat was leuk.
Zaterdag 23 februari zijn we naar Chiang Mai gevlogen.
Oeps, dat was vroeg zeg! Om 4.30u opgestaan en om 5.45 opgehaald. Ja vakantie is soms hard werken, haha.
Die rit zou 40 minuten duren maar deze chauffeur kon het in 25 minuten. Wij vroegen ons af of hij wel een rijbewijs had want hij reed eigenlijk veel te hard!!! Crazy men☹️
Maar we waren in ieder geval op tijd op de luchthaven.
Eerst naar Bangkok en vervolgens naar Chiang Mai.
We zijn nu in Furama hotel en het hotel is redelijk oké!
Achterstallig onderhoud maar het personeel is aardig, en dat is belangrijk.
Hier konden we niet zoveel doen omdat Jan de hele week al aan het hoesten was.
Daarom maar naar het hospital Chiang Mai Ram gegaan.
Acute bronchitis waar hij veel medicatie voor kreeg, teveel volgens ons maar toch maar gedaan.
Nu gaat het gelukkig weer beter en drinkt alweer na een week geen alcohol zijn biertje, als dat geen goed teken is!!!!
Vanmorgen voor controle geweest en dat was oké . Wel voor de zekerheid 3 dagen extra amoxilline.
Konden gelukkig nog wel een tripje naar de olifanten en de orchideeëntuin maken. Dat was fantastisch om te zien.
Zondag gaan wij met de bus naar Chiang Rai in het noorden.
Kijken hoe het daar is.
De temperatuur is na Krabi heerlijk aangenaam, ongeveer 34 graden.Afkoeling in de nacht.
Dit was het even weer en tot het volgende verslag.

Lieve groeten uit Chiang Mai, Ada en Jan.

• 21 April 2019 - 11:26

Sytske En Bob Alblas:

Hi Jan en Ada,
    Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de reis door Thailand. Heel mooi land, met heel veel tempels en boedha,s.

Als jullie willen reageren, stuur even een mailtje.

Hartelijke groeten,

Bob en Sytske

• 27 April 2020 - 12:13

Peter Harthoorn:

Dag Ada en Jan,
    toevallig kwam ik jullie reisverslagen tegen. Dan denk je terug aan de begin 80er jaren in Frejus, waar we met de gezinnen leuke tijden hebben meegemaakt. Misschien herinner je me nog.
    Ikzelf ben 10 jaar lang reisbegeleider geweest namens kampeer- en kamperorganisaties. ( 2003-2010)
    Reizen zelf opzetten en daarna met 20 caravans/campers door vrijwel alle landen van Europa en ook Marokko. Meestal 1 of 2 reizen per jaar.
    Als je contact wilt dan verneem ik het wel
    Groeten Peter

• 22 Maart 2021 - 18:10

Fred Bos:

beste Jan en Ada.
    Toevallig naar dit reisverslag zitten kijken en maar hopen op een wat recente foto van jullie.
    Had voorheen een prima collega die toevallig ??? Jan Soepenberg heette en getrouwd was met Ada Pieper.
    Ook wonende in Hengelo.( O )
    Ben zeer nieuwsgierig of jullie dat zijn.
    Vraag me dus af hoe het jullie vergaat.

groet Fred Bos /Goes